Árbol

Árbol
Apetece sentarse bajo un árbol, protegidos por su sombra, leyendo un buen libro...

lunes, 19 de noviembre de 2007

Mètodes i tècniques de relaxament.

hola
tal i com exposo a la web, m'agradaria continuar amb el tema de la relaxació i les diferents tècniques que hi ha per aconseguir-ho. Aquest tema pot ser una mica llarg donada la gran quantitas de tècniques que ens poden ajudar en el relaxament. Personalment, faig servir una barreja de diferents tècniques però que precisa menys temps per a aprendre-la, és igualment efectiva i, un cop apresa, espot realitzar en qualsevol situació i moment que ens sigui necessària. En aquesta tècnica personal introdueixo la suggestió com a mètode per a aconseguir un elevat nivel de pau i tranquilitat.
Aviat començaré a publicar-la a la web, però m'agradaría que ja que també la publicaré aquí, la gent que faci relaxació ens expliqui quina tècnica fa servir i els beneficis que n'obté.
Fins aviat

2 comentarios:

Josep Seguí dijo...

Hola Roser!

Segurament m'he perdut alguna cosa.Em pots recordar l'adreça de la web? Moltes gràcies!!!

I ara amb ànims de generar una mica de debat. No em critiqueu massa pel que vaig a dir, eh? Davant d'una crisi d'ansietat o d'estat generalitzat de intranquilitat, els efectes de la ingesta de diazepam (Valium, en la versió comercial més coneguda) no sòn més ràpids i efectius que el relaxament? Ei! Tinc la meva opinió, eh? Però bueno, també els meus dubtes...

Josep

Roser dijo...

hola Josep
l'adreça de la web és http://rcampas.googlepages.com/rosercamp%C3%A0s

Des d'aquí es pot anar al blog a dir tot el que desitgis!!!

Evidentment, davant d'una crisi d'ansietat la medicació és molt més ràpida. Només dius la vertat!

Però del què es tracta és d'aprendre les tècniques que ens poden ajudar en un moment donat sense la necessitat de anar sempre amb meducació a la butxaca. Així també es perd la apor. que quan la gent s'acostuma a anar amb l'ansiolític a tot arreu sembla que estigui "protegit".

Tenint en compte que una crisi d'ansietat no és una malaltia que requereix, obligatòriament, la ingesta de medicació, com podria ser el cas d'un asmàtic o un cardiòpata, perdre la por a "oblidar-se" de la pastilla a casa també és bó, no et sembla?